مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-08پزشكي

خطر ابتلا به سرطان بیخ گوشتان است 


یکی از بیماری های مهم در نظام پزشکی کشورها، سرطان ها هستند که از علل مرگ و میر در جوانان و آسیب به کشورهاست و سرطان ها جزء بیماری های غیر واگیر محسوب می شوند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص اورولوژی-فلوشیپیکی گفت: یکی از بیماری های مهم در نظام پزشکی کشورها، سرطان ها هستند که از علل مرگ و میر در جوانان و آسیب به کشورهاست و سرطان ها جزء بیماری های غیر واگیر محسوب می شوند؛ سرطان ها رشدهای ناهنجار و غیر قابل کنترل در بدن ما هستند.

محمد نجفی سمنانی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سرطان دستگاه های ادراری گفت: در دستگاه اداری شایع ترین تومور، تومور سرطان مثانه است که به صورت توده در مثانه شروع به رشد می کند، ابتدا مثانه را درگیر و سپس به ارگان های مجاور لگن حمله می کند، پس از آن سلول های سرطانی وارد ریه، مغز، استخوان می شوند و این اعضا را نیز به نابودی می کشند.

وی تصریح کرد: علائم هشدار دهنده بدن بسیار حائز اهمیت هستند، چرا که اگر به هنگام و سریع تشخیص بیماری صادر شود، درمان آن موفقیت آمیزتر است، اما در صورت عدم توجه به این علائم روند پیشرفت بیماری را بیشتر و روند درمان را با کندی مواجه می کند .

فوق تخصص جراحی درون بین کلیه ادامه داد: هنگامی که سرطان مثانه تهاجم خود را از طریق خون به ریه رسانید مراحل درمانی بسیار دشوار می شود، در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ابتلا به سرطان بیخ گوشتان است 

خطر ابتلا به سرطان بیخ گوشتان است